czwartek, 18 sierpnia 2011

TUSALOWA ZABAWA U CYBER JULKI




Jeszcze w takiej zabawie nie brałam udziału . To będzie mój pierwszy raz :)
Wszystko na ten temat wie Cyber Julka .Jeżeli ,któraś z dziewczyn ma jeszcze ochotę na zabawę ,to tam znajdziecie wszystkie szczegóły.
Mój słoiczek już jest gotowy ( prawie taki mi się napatoczył )
Nad ścinkami bezużytecznymi czuwa taki mały ktoś :) posadzony i przyklejony do wieczka.

To są daty . kiedy będę publikowała swój słoiczek na blogu
-29 sierpień
-27 wrzesień
-26 październik
-25 listopad
-24 grudzień

Myślę ,że dzięki tej zabawie nadrobię trochę prac zaległych, bo będzie mi zależało ,by mój słoiczek nie był taki pusty. Zawsze to jakaś zachęta :)

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że do nas dołączyłaś! Najlepsze życzenia urodzinowe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Madziu i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, żeby słoiczek szybko się napełniał, no i czekam na to co stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frasiu ,dzięki bardzo za to ,że mnie odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada nam się fajna zabawa i wiele nowych haftów powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft i Patchwork też na to liczę i dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń