poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Zakładka na urodziny dla syna




W tajemnicy przed synem ( pasjonat kolarstwa ) zrobiłam mu na urodziny taką hobbystyczną zakładkę. Nie wiem czy mu się będzie podobało . Myślę ,że się nie spodziewa ,a zauważyłam ,że w książce którą obecnie czyta nie ma zakładki :(
Teraz pokażę Wam pamiątkowy medal z TOUR De POLOGNE dla amatorów ,które w tym roku odbywało się w Bukowinie Tatrzańskiej a gdzie mojego syna nie mogło zabraknąć :)

I jeszcze polecę Wam książkę pt. " PAPIEŻYCA JOANNA " świetna i naprawdę warta przeczytania. Czyta się ją bardzo szybko, wręcz ją pochłonęłam . A zostało po niej wiele pytań , oj wiele...

Możecie jeszcze ją spotkać pod innym tytułem " KTÓREJ IMIĘ WYMAZANO "

7 komentarzy:

  1. Zakładka jest śliczna i powinna się synowi spodobać, chociaż z męskimi gustami czasem różnie bywa ;)). Mi osobiście bardzo się podoba :).
    Dzięki za polecenie lektury - wybieram się wkrótce do biblioteki i już wiem czego będę szukać :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zakładka :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże próbowałam sie kiedyś do ciebie dostać z komentarzem- nie udało się. Dzisiaj zeszło mi z rana chyba godzinę i też sie nie udało. Wreszcie teraz pod Opera sie udaje. Tamtane komentarz niżej to był ten pierwszy.
    Co do ksiązki to jedna z najlepszych historycznych, które czytałam-zapada w pamięć.
    Co do zakładki- myślę że świetnie dopasowałaś się do syna hobby. Takie niespodzianki przemyślane są najpiękniejsze.
    Ale się cieszę, że wreszcie rozwiązałam problem z naszym kontaktem, bo tak strasznie mnie to bolało-haha buźka gadzino

    OdpowiedzUsuń
  4. Helksa dzięki za odwiedzinki :*
    Jolu , fajnie Cię gościć i dzięki za determinację ,do cierpliwych świat należy :)
    Ważne ,że się udało :)
    Buzialki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cool card!

    Thank you for joining my candy and good luck in the drawing.

    Hugs, Nelle

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie kilka dni temu obejrzałam film "Papiezyca Joanna"- polecam szczerze, warto! z 2009 roku, oglądałaś?
    http://www.canalplus.pl/film-papiezyca-joanna_35875

    OdpowiedzUsuń