piątek, 7 października 2011

Po warsztatach DECU

W Katowicach w sklepie Decuparium  wczoraj odbyły się warsztaty Decupage - podstawy  w których 
wzięłam udział.. Fajna kameralna grupa ( 6 osób ) i bardzo miła atmosfera sprawiły ,że bardzo dobrze i w skupieniu się uczyłyśmy. :) Pani ,która Nas uczyła była dumna z prac ,które powstały :)
To moja pierwsza w życiu praca decupage
 A to wszystkie deski ,które powstały na warsztatach
Naumiałam się troszkę i czuję ,że złapałam bakcyla .
Pozdrawiam Was i trzymajcie się cieplutko :)



9 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace:) Też z wielka chęcią wybrałabym się na takie warsztaty:)

    Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne deseczki!! :)
    Aż Ci zazdroszczę ,u mnie nie spotkałam się z takimi warsztatami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe deseczki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuleuję:) U mnie niestety nikt nie organizuje kursików decu. Chyba pora wybrać się do stolicy.....tam na pewno coś znajdę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz, a w moim mie4ście ani widu, ani słychu. Śliczne deseczki :) Gratuluję nowej umiejętności i pokaż niebawem co stworzyłaś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe deseczki. Warsztatów zazdraszczam, bo u mnie nie ma. Uczę się za to sama i pomału tez mnie decou wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz się zacznie. Wszystko w domu oblebisz czym? serwetkami? Ej w skrycie ci zazdroszczę, bo tak czasami nieśmiało sobie myślę, że może i bym sie naumiała

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za odwiedzinki i wpisy :)
    Decu nie jest takie trudne i zachęcam Was , jak będziecie miały okazję korzystajcie. Naumicie się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zrobiłaś deseczkę. Decu rzeczywiście nie jest trudne. Dopiero w połączeniu z innymi technikami robi się pod górkę. Ale masz rację wszystkiego można się nauczyć jak się tylko chce i ma czas.

    OdpowiedzUsuń