wtorek, 15 października 2013

Końska butelka

Tym razem decupage . Butelka z mrożonego szkła dostała nowy wizerunek i drugą stronę :)
Tu butelka przed ...
Tak wygląda strona z koniem już po pomalowaniu :)

A tutaj jeszcze tył, a może przód :) jak komu pasuje :) Szyjka ozdobiona sznurkiem .Pod sznurkiem relief ( robiony po raz pierwszy ) i na koniec plomba :) co by było ,że oryginalnie zamykana przez właściciela :)

Fotki nie wiem czemu wyszły bardzo ciemne :( W zasobach mam jeszcze jedną taką butelkę tylko na razie brak do jej dekoracji inspiracji :) Pozdrawiam i dziękuję za każdą wizytę :)

9 komentarzy:

  1. Butelka wygląda świetnie i to z obu stron. Teraz już tylko wypadałoby napełnić ją jakąś dobrą, domowej roboty nalewką :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taką jesienną kolorystykę. :) Stworzyłaś bardzo ładną butelkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ozdobiona! Podoba mi się zastosowanie sznurka - ten pomysł chętnie kiedyś wykorzystam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyeksponowany konik, butelka nabrała męskiego charakteru!






    !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka. Ta butelka aż się prosiła tzn. koniła o Twoje zmiany. Wygląda świetnie. Widzę że zastosowałaś dużo technik. Musiała być pracochłonna. Ale zawartość kochana, zawartość! Co tam jest w środku ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz butelka zyskała duszę ! Jestem pod wrażeniem :)) Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super butelka ozdobiona,ta technika robi wrażenie,a ja jeszcze jej nie spróbowałam!Brawo,ze jesteś tak wszechstronna.Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się pochwalę żem w posiadanie tej butelki weszła i już w słoiku gruszkówka dojrzewa by butelkę we właściwym czasie napełnić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jka ja to zrobiłam że ten post opuściłam butelka jest lux torpeda lubię zbierać łądne butelki Pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń