piątek, 24 kwietnia 2015

Książkowy przerywnik

Staram się wrzucać tu książki ,które mogę z czystym sumieniem Wam polecić . Uważam ,że życie jest za krótkie ,by czas poświęcać na coś co na to nie zasługuję . Dzisiaj zapodaję dwie pozycje.
Pierwsza z nich to powieść historyczna ,a nawet skuszę się o napisanie ,ze to thriller historyczny.
Czas Inkwizycji w Kościele Katolickim ,to niewątpliwie niechlubna karta. Bohaterem tej powieści historycznej jest sam Wielki Mistrz Inkwizycji Angello DeGrasso , któremu przydzielono misję odnalezienia kart tajemniczej księgi. Tortury , herezje ,palenie na stosach wszystko to znajdziecie na stronicach tej powieści..Czarne charaktery w czarnych habitach  zagoszczą w Waszej wyobraźni :)
Polecam !!!

A teraz coś o książce z serii moich ulubionych czyli pisanych przez samo życie.
Jestem bardzo krótko po przeczytaniu " SYBERYJSKIEGO WYCHOWANIA "
Pożyczyłam książkę z biblioteki i miałam już na wstępie wątpliwości ,czy ta pozycja jest w ogóle dla mnie. Jakoś tak jawiła mi się jako powieść dla facetów. Gangi ,brutalność , jatka na każdym kroku , życie w byłym ZSRR i jego realiach nie do końca do mnie przemawiały.
Zaczęłam czytać i wsiąkłam. W książce znajdziecie fakty i tylko fakty, gdyż pisarz " SYBERYJSKIEGO WYCHOWANIA " to główny bohater powieści. Opisuje społeczności rządzące się bardzo twardymi zasadami ,każdy gest, każde skinienie ,powitanie ,pożegnanie ma swój rytuał. Gdy nie znasz zasad nie istniejesz. Autor dorastał w tym środowisku ,był jego częścią i opisał w tej powieści swoje młode życie przestępcze. Polecam Wam bardzo i zachęcam .Kawał dobrej roboty 
Pozdrawiam serdecznie wszystkie czytelniczki książek odwiedzające mojego bloga :) a następny post już bedzie robótkowy :) Miłego piątku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz