wtorek, 19 września 2017

Wakacyjne zaległości

Skończyły się wakacje ,skończyły się urlopy :( czas na wrzesień i początki jesieni . Na wczasach wypoczęłam od wszystkiego :) łącznie z robótkami ,których ze sobą pierwszy raz od wielu lat nie zabrałam . Wzięłam ze sobą stos książek i scrabble i to zapełniało mi okres słodkiego niecierobienia :) Góry to wspaniałe miejsce do wypoczynku . Już od samego patrzenia człowiek robi się taki malutki ,nicnieznaczący w naturze . Teraz jednak już czas wrócić do normalności i koniecznie odrobić zaległości blogowe jakich się dopuściłam :(
Latem głównie było kartkowo i urodzinowo ,więc pozwolę sobie pokazać kartki jakie powstały . Muszę jednak zaznaczyć ,że kwiatki foamiranowe do nich robiłam sama i całkiem dobrze się przy tym bawiłam :) Oto kartki
Cały czas pracuję nad semplerem ,którego koniec idzie mi bardzo wolno prawie ,że żółwim tempem.
Oto moja bardzo już zmęczona praca :( Ile ona ze mną przeszła ...
Życzę Wam bardzo jeszcze słonecznej jesieni ,pięknej , kolorowej i mnóstwa spacerów oraz robótkowych inspiracji . Dziękuję za każde odwiedziny i za kożdy zostawiony komentarz :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) nie poddawaj się już ponad połowę masz to teraz kązdy kolejny krzyżyk przybliża Cię do końca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się, zwłaszcza przy hafcie :) Pięknej jesieni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ma swój czas. Nie ma się co zmuszać. Sampler doczeka się finału :-) Będzie pięknie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Прекрасные работы! Мне все очень понравилось! Семплер прекрасный!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki ślicznie się prezentują, a tego haftu szczerze zazdroszczę, dawno nie wyszyłam niczego konkretnego.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki przepiękne a haft cudo! Podziwiam zdolności :)

    OdpowiedzUsuń