środa, 16 stycznia 2019

Kartka GWIAZDKA

Nowy Rok i zgłosiłam się na kolejną zabawę karteczkową u Uli . Jak już pisałam fajnie mieć zapas kartek w grudniu ,kiedy jest szmat roboty i tak naprawdę nie ma czasu na kartkowanie ,choć bardzo by się chciało ;) Z kartkami jest też tak ( przynajmniej w moim wypadku ) ,że pośpiech im nie służy .
To jest już trzeci rok mojego udziału w tym wyzwaniu i muszę się przyznać ,że przez ostatnie dwa lata nie udało mi się zrobić pełnego kompletu :( Może w tym roku wykonam wszystkie 12 kartek ;) W końcu do trzech razy sztuka :)
Oto moja kartka ( pierwsza nietradycyjna ) i cieszę się ,że podjęłam próbę ,ale też wiem ,że jeszcze do tego kształtu wrócę :) Oto karteczka w kształcie gwiazdki :

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze . Pozdrawiam Was cieplutko :)

18 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna :)
    Przyznaję, że i ja wolę przygotować się Grudzień w ciągu roku, bo później to czas gna dwa razy szybciej i ciężko się ogarnąć z kartkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, dlikatna - bardz mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna gwiazdka, bardzo podoba mi się efekt delikatnego ośnieżenia.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gwiazdka !Śliczne te śnieżynkowe kwiatuszki, ażurowy dzwonek świetnie do nich pasuje :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka urocza jest ta gwiazdeczka...ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo :) bardzo podoba mi się kompozycja na tej gwiazdce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca...te ażurowe wycinanki dodały niesamowitej lekkości karteczce :)
    Ja w zeszłym roku pierwszy raz wzięłam udział w tej zabawie u Uli i wpadłam jak śliwka w kompot, chociaż moje karteczki nie są wysokich lotów, dopiero się uczę...to radość sprawia mi ich zrobienie a potem wysłanie takiej własnoręcznie zrobionej komuś na święta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że dołączyłaś do kartkowania :) A karteczki Twoje widziałam i są bardzo ładne .Pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczna karteczka! Trzymam kciuki, żeby się udało!

    OdpowiedzUsuń