wtorek, 26 marca 2019

Kwiatowy żongler

Hafty to moja pasja ze wszystkich najukochańsza ,więc gdy otrzymałam zaproszenie od Uleńki z jej BLOGA  to wahałam się szczerze mówiąć niedługo i postanowiłam zrobić wielkanocną zawieszkę :) Wyhaftowałam na kanwie 18- zająca
I kombinowałam co dalej począć . Czy będzie to poduszeczka ,czy serducho, ale jakoś tak postawiłam na jajko . Skopiowałam jajko z internetowych zapisków i reszta już się jakoś potoczyła :)
Powstała ta oto zawieszka :

Tu jajkowa pupcia :)


Uleńko zawieszką zaraz nakarmię żabkę :) Jeszcze banerek wyzwania
Ponieważ u mnie szpital i panuje bardzo dokuczliwa grypa . Z członków rodziny zdrowa tylko i na szczęście nasza sunia . Życzę Wam kochane ,by omijały Was wszelkiego rodzaju wirusy ,bakterie i złe moce . Pozdrawiam !!!!!!

Sponsorem wyzwania hafciarskiego nr 2 jest Needle&Art

14 komentarzy:

  1. Piękny haft! W pierwszym odruchu bym powiedziała, że to jest namalowane :) Pomysł wykorzystania zająca też bardzo mi się podoba 😊 Powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) i też życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Wybrałaś cudny wzorek! Śliczna zawieszka powstała :) Proszę wspomnij jeszcze o naszym wspaniałym sponsorze :) Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe :) Zwalę na grypę :( Bardzo dziękuję za miły komentarz .

      Usuń
  3. Zawieszka jest śliczna. Podziwiam za haft na takiej drobnej kanwie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zawieszka, a zając jest bardzo fajny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. świetny haft - od razu Alicja w krainie czarów przychodzi na myśl :)

    OdpowiedzUsuń