niedziela, 5 maja 2019

Kwietniowe 2 w 1

Oto moja karteczka wykonana na dwa wyzwania :) Od razu zaznaczę, że pierwszy raz robiłam kartkę okiennicę :) więc wszystkie niedociągnięcia biorę na klatę . Baza jest również przeze mnie wykonana ,nawet dałam radę z czego bardzo się cieszę ,bo wyzwania to dla mnie również lekcje .
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie na bloga Uleńki ,gdzie na kwiecień była wytyczna kartki -okiennicy ,oraz na bloga Ewuni ,gdzie motywem pracy na kwiecień są rogi .
A w środku na bogato :) :) :) jak to na Boże Narodzenie
A niech tam jeszcze zbliżenie :)
Wiem dzieje się dzieje za tymi moimi okiennicami :)
Cieszę się ,że mogę bawić się z Wami :) Pozdrawiam Was majowo :)

10 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia czego można się tu czepiać i po co?!
    Kartka wygląda bardzo fajnie! Rozprawiłaś się z tematem wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rogaś zamieszkał na pięknej kartce- ta forma- okiennica bardzo mi się podoba! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalinkuj kartkę do majowej żabki :) Żaba jest czynna zawsze do trzeciego danego miesiąca :) dziękuję za udział w zabawie :) cieszę się, że podejmujesz trud, żeby zrobić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwania u Uli i dla mnie są lekcją...można się tylu rzeczy nauczyć :) i przekraczać swoje granice...doskonaląc swoje umiejętności :)
    Fajnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń