poniedziałek, 6 stycznia 2020

Noworoczne DZIEŃ DOBRY

Witam Was po półrocznej przerwie . Nic nie mam na usprawiedliwienie mojej nieobecności tutaj ,jedynie wchodzi w rachubę permanentny brak czasu :)
Postaram się tego czasu na pasje mieć więcej niż mniej i do tego mobilizują mnie wyzwania i zabawy w których postanowiłam w tym roku wziąć udział :) Postaram się o w miarę systematyczny udział :)
Dużo kartek świątecznych zrobiłam właśnie na zeszłoroczną zabawę u Uli i tutaj cieszę się przeogromnie ,bo w przedświątecznym rozgardiaszu były jak znalazł .
Dwie kartki dorobiłam i oto one :)
Pierwsza kartka jest zrobiona z innej starej ,ponieważ podobał mi się obrazek aniołka więc go wykorzystałam a , że kartka szła do pewnej małej dziewczynki wizerunek aniołka nadał się bardzo .
Dla większego rozbłysku na choinkę podoklejałam perełki :)
Zbliżenie :
I jeszcze jedna kartka w której wykorzystałam zrobione przez siebie na szydełku kwiatuszki . Zrobiłam je zresztą w ilości hurtowej ,ale to zostawię może na następny post :)
To tyle jeżeli chodzi o kartki :)
Życzę Wam na ten Nowy 2020 Rok : czasu ,czasu i jeszcze raz czasu na to co lubicie robić najbardziej . By czas zwolnił nieco i dał się ujarzmić ;) bo chyba wszystkim mija zbyt szybko , za szybko .




3 komentarze:

  1. As stated by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (And really, it is not about genetics or some secret diet and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    TAP this link to find out if this brief quiz can help you discover your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń