piątek, 28 lutego 2020

Na wesoło z Krystyną Sienkiewicz

O wiele mniej czasu zajęło mi  znalezienie książki ,która sprawia ,że się uśmiecham i to całkiem szczerze :) Wybrałam książkę "HAFTOWANE GAŁGANY " Krystyny Sienkiewicz , ponieważ sama osoba aktorki była niezwykle pozytywna do tego dołączając jeszcze pasje podobne do moich i poczucie humoru ,które aż z niej kipiało :) 
Do tego dobrałam  drugą pozycję " ... zgadnij z kim leżę? " i zrobiłam zakładkę ,która kojarzy mi się z tym co lubiła Krystyna Sienkiewicz czyli koronki,kordonki, tasiemki, gałganki ,nuty bo śpiewanie też było jej pasją ,motyle natomiast symbolizują ogród ,który u Krysi był przecudny i zadbany i tekst pisany dlatego ,że lubiła pisać wiersze, wierszyki ,limeryki i fraszki :) 
O tym wszystkim i o wielu ,wielu innych momentach życia tej doskonałej kobiety , opowiadają te dwie książki . Mój NR 1 to oczywiście HAFTOWANE GAŁGANY :) Polecam obie do niespiesznego czytania tak dla relaksu. Oczywiście zakładkę zgłaszam na wyzwanie zakładkowe do przesympatycznej EWUNI .


 
    Jeszcze tylko banerek

     Pozdrawiam Was niby zimowo ,a już przedwiosennie :)                                                                             

4 komentarze:

  1. Na pewno polecę mojej mamie, ona ją uwielbia! Sliczna ta zakładka- ja uwielbiam koronki :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej książki...zakładka śliczna.😘 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń