niedziela, 27 lutego 2011

Życiowa przeplatanka




Ciągle miewam mało czasu, by częściej tu bywać. Ostatnio wiele się wydarzyło w tzw. życiu prywatnym. W jednym tygodniu byłam i w szpitalu u ciężko chorego wujka ,a pod koniec
tygodnia byliśmy na weselu u mojej chrześnicy.
Czyli samo życie : raz ciernie , raz róże . Przeplatanka i nastrojów i relacji..

Właśnie z okazji ślubu zrobiłam kartkę oraz księgę , która ma być dla młodych pamiątką z błogosławieństwa jakie zostało im udzielone przez rodziców i matkę chrzestną .
Wzruszające i piękne chwile . Łzy napływały ze wzruszenia :)

Wiele ludzi marzy już o wiośnie i ja oczywiście też się do nich zaliczam.
Wiosno przyjdź!!!!!!!!!!!!!

Dziękuję za miłe komentarze i życzę Wam jak najszybszego przyjścia wiosny lub choćby przedwiośnia :)

8 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za życzenia. Cieszę się, że napisałaś nowy post, bo zastanawiało mnie Twoje milczenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycie bywa urozmaicone,miło ze się odezwałaś.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie jest życie . Raz się bawimy a raz smucimy. Nic na to nie możemy poradzić.
    Kartka i księga śliczne.
    Masz zdolności dziewczyno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja z uporem maniaka sie pytam- kiedy nam pokażesz wojownika skończonego? Chcę cie zmobilizować- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. HELKSA - dziękuję za pamięć
    ELUŚ i DANUSIU - dziękuję Wam za ciepłe słówka
    JOLU - dzięki za doping, trochę go prułam ,ale już wyszłam na prostą i " hafcę " dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna księga :)
    A z życiem różnie bywa, raz wesołe, raz smutne.
    Jutro już marzec i bliżej do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna księga! Robisz zakupy w wojtku, mam pytanie czy to jest dobry sklep? upatrzyłam tam sobie kilka drobiazgów, ale ze sklepem nie ma kontaktu ani gg ani przez meila, chociaż są podane to nikt nie odpowiada i tak się zastanawiam czy oby na pewno jest to solidny sklep.?

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudlis - dzięki za odwiedzinki
    Agawu - dziękuję bardzo ,że mnie odwiedziłaś.
    Co do zakupów na WOJTKU ,to robię je dość często.
    Z przysyłanych towarów jestem zadowolona .
    Ale nie kontaktowałam się z nimi ani na GG ,ani przez meila ,więc trudno mi cokolwiek Ci doradzić :(

    OdpowiedzUsuń